Nu er årbogen her

Bogen er en samling af alle beretninger, statistikker, regnskaber og budgetter, liste over valg og endeligt referat fra årsmødet 2020, som blev afviklet på Zoom søndag d. 7. februar 2021.

Et årsmøde i Metodistkirken er kirkens generalforsamling, hvor vi tager os af al det formelle som godkendelser af årets gang i kirkens liv. Det er her vi vælger til menighedsråd og andre udvalg.

Normalt er det en festdag med lækker mad og masser af diskussioner og samtaler om fremtiden, hvor vi forsøger at se, hvordan vores vison, kan konkretiseres og forme vores måde at være kirke på til gavn for Odense, og hele Fyn.

Corona pandemien har den indflydelse lige nu, at vi ikke har kunnet samles til fest. Derfor blev det i år et mere formelt møde, hvor det skrevne ord i beretninger og regnskaber kom til at fylde meget.

Derfor får du nu muligheden for at læse det hele i denne samling af alt materialet.

Tak for din interesse og dit engagement i kirken med det klare budskab om Guds kærlighed.

Thomas Risager

Seniorpræst.

Årsskrift 2020 – stor opløsning

Årsskrift 2020 lav opløsning