IMG_3272Skal du være med i teknikteamet?

I kirkens vision 2020 siger vi at vi har noget på hjerte. Dette kommer bl.a. til udtryk i vores gudstjenester, hvor vi virkelig lægger vægt på, at alt, hvad der sker er af høj kvalitet og nøje forberedt. Mennesker som kommer i kirken til en gudstjeneste skal have det bedste vi kan give.

Vores teknikteam er en eller to personer i undertal. Hvis du ikke bliver forvirret af lidt knapper, eller ikke er bange for powerpoint eller Mac, så er du måske den vi leder efter.

Opgaven består i at lave lyd, lys, og styre powerpoint i gudstjenester og gospelgudstjenester, samt at sørge for at præstens tale bliver optaget.

Der er naturligvis grundig oplæring, inden du slippes løs for alvor.

Julian Levin er Teamleder, og du må gerne kontakte ham på julianf.levin@gmail.com eller på telefon 21 53 76 49.