Rammer kan rumme minderne, og rammer kan rumme eller sprænges af det som sker.

– Hvad har fyldt rammerne det seneste år?

– Vi tegner et billede af planer og drømme for 2018.

Søndag den 11. marts holder vi årsfest i Odense Metodistkirke.

Det er en dag med en hel del “tørt” stof som regnskaber, budgetter og valg til diverse poster i kirkens ledelse, men det er også en dag hvor vi ser hinanden i øjnene, glæder os over det forgangne år, og tager fat på de udfordringer der måtte være for at drømmene om næste år kan blive til virkelighed.

Programmet for søndag den 11. marts:

I år har vi valgt at starte festen med en gudstjeneste, der i dagens anledning først starter kl. 12:00.

Efter gudstjenesten er menighedsrådet vært ved en fælles frokost kl. 13:00, og selve årsmødet starter kl 14:00 og forventes at slutte ca. kl.17:00.

Igen i år er også program for børnene på 3. sal under årsmødet. Karen Brogaard fra Vejle kommer og står for aktiviteter, hygge og måske en gåtur. Der er naturligvis også som altid Børnekirke under gudstjenesten.

Bemærk at spejderne mødes kl. 9-12 (og ikke om eftermiddagen, som tidligere annonceret.

Årsberetning 2017

Inden du møder op til årsmødet er det en rigtig god idé at orientere dig i Årsberetningen som du finder her: Årsberetning 2017 .

Kun medlemmer af  kirken har stemmeret ved valgene, men alle er meget velkomne til at tage del i årsfesten! Kom og vær med til at fylde rammerne.