Vejen

feature-undervisning

Vejen er et nyt undervisningstilbud, som tilbydes i Metodistkirken. Det er en grundtanke i metodistisk teologi, at frelse er en proces, og at vi derfor alle i en eller anden forstand er på vej.

Vejen indeholder indtil videre tre kurser, som hver for sig passer til, hvor du er i din proces.

Tag de første skridt – Fra d. 2. oktober

Dette kursus er for dig, som er ny i kirken. Eller for dig, som ønsker at få de bassale ting og begreber om kristen tro på plads igen.

Her kommer vi omkring de centrale Gudsbegreber som Fader, Søn og Helligånd. Samtidigt giver vi også en introduktion til Metodistkirkens teologi herunder kommer vi naturligvis også ind på forskellene mellem de forskellige kirker i Danmark. Tag de første skridt er en indføring i kristendommen og et godt sted at begynde din rejse på vejen. Undervisningen varetages primært af kirkens præst Thomas Risager.

Vi forventer at dette kursus udbydes hver sæson. Næste gang bliver onsdag d. 2. oktober kl. 19.30. Tilmelding til Thomas Risager.