Musikkonsulent Anders Gustavsen-Sprotte afslutter sin tjeneste i Odense Metodistkirke d. 1. oktober.

Anders har fået sit drømmejob, som kræver hans fulde opmærksomhed og tid, derfor har Anders bedt om at blive løst fra sin kontrakt med Odense Metodistkirke pr. 1. oktober. Dette ønske imødekommer pastoralkomiteens formand Helge Munk.

Vi har været glade for at arbejde sammen med Anders Gustavsen-Sprotte i afviklingen af gudstjenesterne. Vi sætter et rigt musikliv højt, og det har Anders med sin tjeneste i høj grad bidraget til. Fra præsternene og sangerteamet skal der lyde en stor tak for samarbejdet til Anders, samt ønsket om Guds velsignelse i dit nye kapitel som kommer i arbejdslivet.

Anders har lavet en plan for musikken til gudstjenesterne for resten af året. Kirkens ledelse arbejder på, at finde ud af, hvordan vi arbejder med musikken fremadrettet.

Hans sidste gudstjeneste som ansat i kirken liver søndag d. 1. oktober. Kom og sig tak til Anders.

Stort tillykke og tak!

Thomas Risager, seniorpræst.

Hvad skal Andres så? Læs hvad han selv skriver på sine sociale medier:

Efter 27 år som musikskolelærer og underviser på MGK-Fyn har jeg sagt min stilling op fordi jeg den 1. Oktober starter som Studie-leder på SDMK (Syddansk Musikkonservatorium). Jeg glæder mig meget til det nye spændende arbejde, men vil bruge hele september på at nyde mit nuværende job, som har bragt mig fantastiske oplevelser både med elever, kollegaer og samarbejdspartnere. Tak for en skøn rejse, nu venter der mig noget nyt og spændende i arbejdslivet.