Det er en stor glæde for os, at vi nu kan afsløre, at vi har fundet en ny pianist.

Som han skrev i sin ansøgning: “I kender mig jo allerede!” Det må vi sige ja til.

Simon Holmberg er ansat pr. 1. december og vil have ansvaret for musikken til gudstjenesterne 2-3 gange om måneden afhængig af hvor mange søndag, som er i måneden.

Simon er 18 år. Til dagligt bor han i Otterup med mor Rikke og Far Preben. Lillebror Daniel er på efterskole. Hvis navnet lyder bekendt, så hænger det nok sammen med at familien er medlemmer af kirken. Rikke har arbejdet som kommunikationsmedarbejder og Preben har gennem mange år været pianist for korne og i kirken.

Simon Holmberg går i 2. G på Mulernes Gymnasium. Sideløbende med det har han også fokus på MGK, som er en konservatorie forberedende uddannelse.

Vi glæder os meget over denne ansættelse og ser frem til et godt og udviklende samarbejde. God musik og sang er som bekendt noget, som vi værdsætter og i al ubeskedenhed er ret dygtige til.

Thomas Risager, Seniorpræst