TAK for manges deltagelse i undersøgelsen – besvarelserne vil blive behandlet og formidlet efterfølgende.

Kære du, som er en del af vores kirke!

Vi oplever at verden er forandret efter corona. Mange har ændret vaner og vi prioriterer både tid og engagement anderledes.

Som kirke skal vi lære at være et relevant og nærværende kirkefællesskab under nye forudsætninger, og til det har vi brug for din hjælp. Vi vil rigtig gerne vide hvordan vi bedst kan spille ind i DIT liv, og i hvilken retning DU synes, at vores fælles kirke skal udvikle sig.

Til det formål har vi udarbejdet en række spørgsmål som vi håber, at du vil besvare med udgangspunkt i din nuværende livssituation og dine personlige erfaringer, tanker, forventninger og drømme.
Din besvarelse er anonym.

Undersøgelsen er åben to uger, altså frem til fredag d. 17. februar. Det kan være du også modtager denne invitation ad andre veje – venligst besvar kun undesøgelsen én gang.

Linket er IKKE længere tilgængeligt – undersøgelsen er afsluttet!

På forhånd tusind tak. Dit bidrag betyder meget for os.

De bedste hilsner,
Menighedsrådet i Odense Metodistkirke