Som du sikkert ved er kirken lukket foreløbig frem til og med søndag d. 29. marts.

Men det betyder ikke, at der intet sker. Vi vil i den kommende tid forsøge, at være tilstede online på kirkens hjemmeside www.metodistkirken-odense.dk og på kirkens facebook-side.

Fra i morgen lørdag begynder vi på en fælles læsning af Markus-evangeliet. Dette foregår via kirkens facebook-side. Her vil præsterne hver dag lægge et kapitel op, som er dagens læsning. Præsterne er parate til i kommentarfeltet, at diskutere det læste.

På søndag kl. 10.30 kan du via kirkens facebook-side deltage i en online-gudstjeneste, hvor pastor Thomas Risager taler om Markus-evangeliet og lægger op til den videre læsning frem mod næste uges gudstjeneste.

Pastor Maria Bræstup Aaskov har forberedt børnkirke, som man kan deltage i online via kirkens facebookside. Her er et direkte link til eventen.

Vi er her stadig. Præsterne er på arbejde, som vi plejer, og kan træffes på telefon, mail, FaceTime og sociale medier. Vi er parate til at tale med dig, bede sammen med dig eller iøvrigt sammen med kirkens omsorgsteam at hjælpe, hvor vi kan. Vær ikke ked af at kontakte os, eller andre fra kirken, som du har tillid til.

De bedste hilsener og virtuel krammer

Maria Bræstrup Aaskov, Præst
& Thomas Risager, Seniorpræst