MariaMaj14

Så er jeg tilbage fra barsel – jeg har nydt tiden derhjemme med vores lille Samuel i fulde drag, men nu glæder mig over at tage fat i kirken igen – i smågrupper og børnekirken, og være en del af alt det andet liv, som kirken er! Vi har nydt som familie at gå i kirke sammen, jeg vil gøre mit til at finde balancen mellem at være og og at være på!

Den første tid vil jeg forsøge at nå “hele vejen rundt” og lytte og følge op. Det har været dejligt at se rigtig meget fortsætte, mens jeg har være væk, jeg er dybt taknemmelig til alle der har stillet op og hjulpet til.
Som de fleste mødre, er det selvfølgelig en omvæltning for mig at skulle igang igen, og jeg kan ikke garantere at jeg ikke en dag kommer ud af døren med lidt snotnæse på skulderen, det håber jeg I kan tage med – nu er jeg her –  Vi ses i kirken!
Maria Bræstrup Aaskov