Vil du være frivillig i Børnekirken?

I Metodistkirken i Odense har vi en aktiv Børnekirke med en stor flok skønne unger, som i efteråret får hårdt brug for flere frivillige medarbejdere.

Vi forventer, at du har lyst til at være sammen med børn, vil være med til at forberede aktiviteter, evt. i samarbejde med andre, fx leg, fortælling, samtale, bøn og andet. Du kan være ung eller ældre, mand eller kvinde. Du behøver ikke have erfaring, men du skal være villig til lære og prøve dig frem. Du skal bakke op om Metodistkirkens vision og værdier og forpligte dig for et halvt år ad gangen til ca. én søndag om måneden samt at deltage i inspirationssamlinger med de andre frivillige. Du kan forvente en introduktion og mulighed for at følge en anden frivillig i et stykke tid.

Er det noget for dig? Så kontakt Børnekirken og hør nærmere!