Traditionen tro samles Nardus og Emmaus i en sommerkoncert til fordel for Odense Metodistkirkes humanitære projekter i Congo. Sammen gør vi en forskel – for hele entréindtægten går til kirkens Afrika-projekter, der i over 10 år har skaffet rent drikkevand og skolegang til børn i Congolesiske landsbyer. Der vil være sang så taget løfter sig, når vi samler ind til det fantastiske formål. Jo mere rent drikkevand, vi skaffer, jo flere børn kommer igennem deres første leveår – og så skal de i skole. Det kan DU hjælpe med, hvis du køber en billet!
Gør en forskel og få samtidig et ordentligt skud gospelglæde. Der er ingen grund til at blive hjemme.
BILLETSALG:
Køb din billet i forsalg via Billetto til 125 kr. Overskydende billetter sælges i døren til 175 kr. med MobilePay. (Børn under 3 år har gratis adgang).
Online billetsalg er åben frem til kl. 15.00 på koncertdagen.
MEDVIRKENDE:
Korleder, Mette Risager