Traditionen tro slår Odense Metodistkirkes to gospelkor, Emmaus og Nardus, sig sammen i én sommerkoncert. Her støtter vi Odense Metodistkirkes projekter for skolegang og rent drikkevang i Congo. Der vil være sang, glæde, dans og masser af hjertevarme – og alt sammen for et fantastisk formål.
Sammen gør vi en forskel – for hele entréindtægten går til kirkens Afrika-projekter, der i over 10 år har skaffet rent drikkevand og skolegang til børn i Congolesiske landsbyer.
Jo mere rent drikkevand, vi skaffer, jo flere børn kommer igennem deres første leveår – og så skal de jo i skole. Det kan DU hjælpe med, hvis du køber en billet!
Gør en forskel og få samtidig et ordentligt skud gospelglæde. Der er ingen grund til at blive hjemme.
*** Dørene åbnes kl. 18.30 ***
BILLETTER:
Køb din billet i forsalg til 125 kr. her: https://billetto.dk/…/blessings-are-falling…
Eventuelt overskydende billetter sælges i døren til 150 kr. (KUN MobilePay)
OBS! Online billetsalg slutter kl. 12.00 på koncertdagen.
MEDVIRKENDE:
Mette Risager (korleder)
Adam Møller Bjerrum (pianist)
Torben Lykke Olesen (pianist)
Gospelkoret Nardus
Gospelkoret Emmaus