I disse dage løber Metodistkirkens Landsmøde af stablen i Holstebro. En god flok repræsenterer Odense. Årets tema er: Vi sætter spor – og det gør vi jo kun fordi Gud sætter spor i os.

Du kan følge med i Landsmødet på Metodistkirkens facebookside.

Vi vil gerne opmuntre alle til at tage turen til Holstebro på søndag den 3. juni, og deltage i festgudstjenesten kl. 11.

Det er en fantastisk mulighed for at opleve det store fællesskab på tværs af landets kirker, og desuden vil vores egen Maria Bræstrup Aaskov ved gudstjenesten blive udnævnt til lokalpastor i Odense. Præsterne har nemlig nu officielt godkendt vores indstilling af Maria.

Anita Engelbæk koordinerer logistik omkring fælleskørsel til Holstebro, henvendelse kan ske på e-mail eller tlf. 20845202.

Bemærk: Da vi regner med, at rigtig mange allerede er i eller tager til Holstebro, er der ikke gudstjeneste i Odense på søndag den 3. juni.