Vi siger tit, at al tro har et element af gerning i sig, i hvertfald, hvis det er en sund tro. Tro er ikke kun at sætte sig til rette og lytte til fantastisk musik og lange prædikener og nyde det gode fællesskab i sin kirke. Tro er at få fingeren ud og gøre noget!

Straks melder uroen sig på banen. Hvordan gør jeg det? Hvad kan lille jeg udrette? Vi begynder at kigge os rundt efter forbilleder. Jesus, Moder Theresa, Desmond Tuto – skal jeg være lige så vild som dem for at være god nok?

Ved gudstjenesten er der nadver. Thomas Risager taler, og der er masser af god musik med Preben Holmberg ved tangenterne og kirkens sangerteam bag mikrofonerne. Der er Børnekirke på 3. sal, for alle der har lyst, og efter gudstjenesten er der en kop kaffe eller te. Du er velkommen!