“Selvom jeg er præst, må jeg indrømme, at jeg har det vanskeligt med andre kristne, som står på gaden og forsøger at få mig omvendt, mens jeg er på shoppetur. Jeg synes, det er så utroligt anmassende, at jeg bliver helt pinligt berørt. Men i misisonsbefalingen (Matt 28,16-20) siger Jesus meget klart: Gå derfor ud … Jeg har tydeligvis et problem. Måske har du det som mig. Så har vi et problem. Det taler jeg om på søndag, og jeg glæder mig til at se dig.”

Ved gudstjenesten er der medlemsoptagelse. Vi har den store glæde at skulle optage hele fem nye medlemmer i kirken: Rikke Vejs-Petersen, Liselotte Kronlund, Laura Kronlund og Karina Mønster Jantzen optages i bekendende medlemsskab, og Fie Jantzen i døbt medlemskab. Hvis du ikke har helt styr på hvad det vil sige at være medlem af Metodistkirken, kan du læse mere om det her.

Gospelkoret Emmaus medvirker ved gudstjensten, og der er Børnekirke for alle, der har lyst. Det bliver en fest, og du er hermed inviteret!