Det handler om at vinde!

Andenpladser tæller ikke!

Man vinder ikke sølv, man taber guldet!

For rigtigt mange mennesker, er dette værdier, som driver dem i livet. Måske ikke direkte, men de fleste af os må nok indrømme, at lysten til at være den bedste, dygtigste og mest opsigtsvækkende lurer lige under overfladen.

På søndag fortsætter Thomas Risager prædikenserien “Tro er…” Denne søndag taler han om at tro er at tage imod…. Og i troens verden er der nogle helt andre værdier på spil.

Der er masser af fantastisk sang og musik. Preben Holmberg sidder ved klaveret, mens Kate Jakobsen, Susan Santana og Maria Hollænder synger for og med os.

Der er børnekirke for alle børn.

Du er yderst velkommen til at være med på søndag kl. 10.30 i Metodistkirken til en afslappet, men alligevel højtidelig gudstjeneste, hvor vi også fejrer, at det er 150 år siden, at Metodistkirkens blev anerkendt trossamfund i Danmark.

Efter opfordring fra Metodistkirkens Landsledelse går kollekten denne søndag til Folkekirkens Nødhjælps indsamling til flygtninge i nød.