Viktoria bærer lyset frem

Adina bærer lyset frem

Gudstjeneste med luciaoptog og dans om juletræet.

Vi synger advents- og julesalmer. Kirkens sangerteam er denne søndag Julie Killerup Kaae og Rikke Roland Hansen. Et par af de store børn har foreberedt en sang. Det er Marie Risager, Sara Engelbæk, Kamille Risager og på bas Sebastian Kragh. Preben Holmberg spiller klaver. Så der venter endnu en musikalsk oplevelse i kirken på søndag.

Kirkens præst Thomas Risager taler om hvordan lyset, som vi i adventstiden længes efter, kan oplyse ethvert menneske og ethvert mørke. Da Jesus var på vej, gik Johannes Døberen i ørkenen. Han samlede mennesker omkring sig og gjorde alt, hvad han kunne for at forberede mennesker på, at inden længe, skulle de selv stå ansigt til ansigt med Jesus, som var sendt af Gud, for at være det sande lys for mennesker i mørket.

Efter den korte gudstjeneste samles vi om juletræet midt i kirken.

Hør mere på søndag kl. 10.30 – Du er velkommen!