At turde tro

Vi er stadig i påsketiden, og Jesus opsøger flere gange sine disciple, efter at han er opstået. Disciplene har svært ved at forstå det, og selv om de kan se ham, kan de ikke forstå, at det er ham, at han faktisk er levende igen.

Julian Levin vil tale om, hvor svært det er at forstå og tro på ting, der er uforståelige, selv om man er tæt på dem og kan se dem. Helge Munk vil tale om, at det ikke kun var dengang, at Jesus opsøgte disciplene. Nu opsøger han også os.

Kan vi forstå det? Tør vi tro på det? Hvad betyder det, hvis det faktisk er rigtigt?

Ved gudstjenesten er vi så heldig at få besøg af gospelkoret Jacob’s Ladder fra Solrød Frikirke, og Preben Holmberg og kirkens sangerteam er også klar. Der er Børnekirke for alle børn, efter gudstjenesten giver vi en kop kaffe, og DU er velkommen!