På søndag fejrer vi høst- og klimagudstjeneste i kirken. Her minder vi hinanden om taknemmeligheden over alt det, som vi får i livet. Mad på bordet, tag over hovedet, venner og familie, en kirke hvor vi er velkomne som vi er. Alt dette er et udtryk for Guds omsorg – lige der midt i livet. Det vil vi minde hinanden om, og så vil vi dele udfordringen til ikke at bekymre sig.

Der er medlemsoptagelse, hvor Malene Damm Priess ønsker at tilslutte sig Metodistkirken. Der er også nadver og du kan tænde lys. Gospelkoret Emmaus sørger for musikken sammen med Mette Risager og Preben Holmberg

Vi indretter en lille gårdbutik i kirken, så har du frugt, grøntsager, blomster eller noget andet, som du har lyst til at lade sælge til aldeles ublu priser, så tag det med. Alle indtægter går til kirkens arbejde med skolebørn i DR Congo.