Kom ud!

Thomas Risager siger som optakt til gudstjenesten:

“I sommer var vi i bjergområderne nede i Harzen. En dag skulle vi op på et bjerg, og turen derop gik med en kabinebane. Sådan én hvor man sidder i en kabine, som hænger i et kabel. Gulvet i kabinen var lavet af glas.  Der var en smuk udsigt, men der er også et element af tillid involveret i at tage sådan en tur. Tillid til at kablet kan bære. Tillid til at gulvet, selvom det er af glas, kan bære.

Tro handler også om tillid. På søndag skal vi se på en historie, hvor Peters tillid og tro sættes på en prøve. Det går faktisk ikke særligt godt, men det er der også pointer i.”

Hør mere på søndag, hvor Thomas Risager taler ud fra Matthæusevangeliet kapitel 14 vers 22-33.

Preben Holmberg og kirkens sangerteam sørger for musikken. Børnekirkens medarbejdere er tilbage efter sommerferien, og efter Gudstjenesten fejrer vi Klub Børnekirkes fødselsdag med et stykke kagemand til alle!