Levende for Gud

“Ofte står vi ansigt til ansigt med mennesker, som spørger os: “Hvad er det lige med den der kirke, som du kommer i? Det er da vist en mærkelig kirke! Tror du ligefrem på alt det med Jesus? Læser du i Bibelen?”

Ofte svarer jeg sådan lidt vævende, ja nærmest undvigende … Når jeg i forberedelsen til gudstjenesten læser i Matthæusevangeliets kapitel 10 vers 32-33, så kan jeg godt se, at Jesus måske havde lidt andre tanker om, hvordan den situation kunne udspille sig.

Det kan du høre mere om på søndag, hvor det hele udfolder sig omkring udsagnet, at du og jeg er levende for Gud.”

Lyder det ikke spændende? Hør mere på søndag, hvor der også er god musik med Preben Holmberg ved klaveret og sangerteamet bag mikrofonen.

Der er Børnekirke for alle, der har lyst. (Derefter holder Børnekirkens medarbejdere en velfortjent sommerferie indtil den 13. august, hvor vi fejrer Klub Børnekirkes fødselsdag!)