Gospelkoret Emmaus

Emmaus er et gospelkor med ca. 50 meget dygtige sangere.

Hver sanger i Emmaus er nøje udvalgt ved auditions og individuelle stemmeprøver, og koret udstråler en energi og synger med et udtryk, som er i særklasse.

Emmaus er et respekteret live-gospelkor med et genremæssigt bredt repertoire som viser respekt for både traditionel og nyere gospelmusik.

Emmaus møder anerkendelse og ros, når koret optræder til koncerter og i kirker rundt omkring i Danmark.

Koret ledes af Mette Risager

Formanden for koret er Brynhild Djurhuus Rafn. Email: brynhildjoensen89@gmail.com

Find Emmaus på Facebook

Hvor og hvornår

Emmaus øver torsdag kl. 19 til 22 i Metodistkirken i Odense.
Hvis du er interesseret i at komme til audition, er du velkommen til at kontakte Mette Risager og høre nærmere.
Koret deltager i gudstjenester og arrangementer i i Metodistkirken ca 3 gange pr. halve år og synger ofte til koncerter andre steder.

Booking

Dit arrangement er aldrig for stort eller for småt til Emmaus! Firmafesten, hvor det skal swinge og der skal festes – eller koncerten, hvor publikum skal forkæles med lækker vellyd. Vi planlægger repertoiret efter dine ønsker!
Prisen for en koncert ligger mellem kr. 3.500 og 10.500 afhængig af arrangementets art og størrelse.