Tiden efter Pinse kaldes Trinitatis-tiden. I søndags fejrede vi, at Guds ånd faldt over disciplene. Ved den kommende gudstjeneste skal vi tale om Åndens sammenhæng med Gud, som også er Gud Fader og Gud Søn.

Det er et emne, som utroligt nemt kan blive langhåret (det var Jesus sandsynligvis …).

Kernen i gudstjenesten bliver, at vores Gud ikke kun er en Gud, som er stor og mægtig. Han er faktisk også en Gud, som vi kan have en relation til. Pinsens Ånd handler om, at Gud er, hvor vi er, og vil være sammen med os, sådan at vi faktisk kan opleve det.
Thomas Risager taler, og Anders Gustavsen-Sprotte og sangerteamet er klar med musik og sang.
Der er Børnekirke for alle, der har lyst, og Børnekirken fortsætter temaet “Kan man gå på vandet?”.

Efter gudstjenesten giver vi en kop kaffe, og du er velkommen som du er!