– Hvert år samles Metodister fra alle menigheder til Landsmøde – både delegater med stemmeret og gæster – til fine dage med forhandlinger, andagt og undervisning, foredrag og inspiration, fest og gudstjeneste. Fra Odense drager også en flok afsted. Shanti Digebjerg, Julian-Felix Levin og Christian Syversen er delegaterne fra menigheden i Odense. Lene Bræstrup repræsenterer børne- og ungdomsforeningen i Odense og begge præster skal naturligvis afsted. Derudover deltager flere børn og voksne som gæster, alle dage eller ved enkelte anledninger. Vi glæder os til at være sammen med hinanden og “hele” kirken i Danmark.

Det er muligt at læse mere om Landsmødet – programmet og oplæg til forhandlingsdelen – på metodistkirken.dk som har en hel side om Landsmødet.

Søndag kan du komme med til afslutningsgudstjenesten, når der sendes live via Facebook fra Holstebro. Bemærk at det allerde er kl. 10.00 og at der IKKE er gudstjeneste i Odense den søndag.