Jeg synes, at tiden flyver. Tænk, at det allerede er jul igen!

En af grundene til denne oplevelse af, at julen kommer igen og igen, skal findes i vores kirkes liv. Der er hele tiden gang i så mange spændende ting, og så mange interessante mennesker kommer ind af døren for at være med. Heldigvis er der altid plads til flere, som gerne vil høre et klart budskab om Guds kærlighed.

For nylig havde jeg fornøjelsen af at holde oplæg for den samlede ledelse af Metodistkirken i hele Europa og Eurasia. Det var tydeligt for mig, at historierne fra Odense Metodistkirke var dybt fascinerende og inspirerende for biskopperne og distriktsforstanderne. Når vi er midt i vores kirkes mylder af liv og smittende tro, ser vi nok ikke selv, at vi faktisk er en kirke som er godt på vej mod Vision 2020. Meget af det, vi får lov at opleve, er helt unikt.

Tak, for at du er en del af det myldrende liv i Odense Metodistkirke. Rigtig glædelig jul og et velsignet nytår til dig og dine!