Lad os bede –

Hvert år samles kristne over hele verden til bøn i en bedeuge, der er arrangeret af Evangelisk Alliance.
Også i Danmark giver hundredvis af lokale møder i denne uge udtryk for den basale kristne enhed og ønsket om at bede for vores land og vores verden.
I disse møder samles mennesker fra alle kirkesamfund til gensidig inspiration og opmuntring.

Som oplæg til bedeugen bliver der udarbejdet en folder med inspiration til møderne og til personlig bøn på hver af de otte dage.
Link til folder med guide til ugens dage med tema, tekster og bønner.
Evangelisk Alliances bedeuge afholdes den første hele uge af januar.

Der er et varieret lokalt program for bedeugens arrangementer i Odense – der er noget for alle aldre mandag til fredag!
Gå på opdagelse i byens øvrige kirker – mød og oplev hvordan kirke og fællesskab kan gøres på et væld af måder.