NY SMÅGRUPPE i foråret 2021. Gruppen samles online på Zoom de første aftner i april og maj til introduktion, inspiration og deling af “vandrehistorier”.
I juni mødes gruppen henholdsvis til en fyraftensvandring i omegnen af Odense og til en længere tur en søndag eftermiddag et sted på Fyn!
Gruppens tre guider:
Julie Kaae, læge og flittig løber og vandrer både til dagligt og på ferier ad danske og udenlandske stier.
Charlotte Levin, korrekturlæser, redaktør og psykoterapeut med erfaring for pilgrimsvandring på den danske Hærvej og Caminoen i Spanien.
Maria Aaskov, præst med både løbesko og vandrestøvler og med nysgerrighed på både den indre og ydre vandring!
Yderligere information kan fås ved henvendelse til Maria Aaskov. Tilmeld dig gruppen på maria.aaskov@metodistkirken.dk