Biskop Christian Alsted, København.

”Nu spirer det frem! ”

Mellem Esbjerg i sydvest, Hammerfest i nord og Laapenranta i øst findes der en levende og meget forskelligartet Metodistkirke. Menigheder i alle størrelser og former, gamle og helt nye, traditionelle og nytænkende – menigheder, der når ud til alle samfundslag og har varme forbindelser langt ud i verden. Chr. Alsted er biskop i Metodistkirken for de nordiske og baltiske lande. Han vil i foredraget søge at give et indblik i en spændende kirke, som arbejder for, at mennesker skal komme til at kende Jesus Kristus, og for at verden derigennem skal blive et bedre sted for os alle.