Gospelkorene Nardus og Emmaus afholder d. 28. september en støttekoncert for hjerteforeningen og for at samle penge ind til en hjertestarter, der skal hænge i Alexandragade på Odense Metodistkirke.
Forud for koncerten afholder vi et lille Hjerteløb, hvor vi håber at venner og familie vil komme forbi og løbe eller gå i den gode sags tjeneste. Vi vil gerne sætte fokus på motion som forebyggende instans for hjertesygdom, men også som en vigtig del af hverdagen som hjertepatient.
DU kan være med ved at deltage i dette arrangement, hvor du kan gå eller løbe for den gode sag.
Vi har lavet en kort, hjerteformet rute med start ved kirken i Alexandragade. Der er intet deltagelsesgebyr, men et krav er, at du er sponsoreret for minimum 50 kr., som går ubeskåret til projektet. Du er selvfølgelig mere end velkommen til at betale meget mere. Få f.eks. familie og venner til at sponsorere dig og hver omgang du går eller løber.
Du er selvfølgelig også velkommen til at tage familie eller venner med – så længe alle er ”sponsoreret” for minimum 50 kr.
Der er frugt og muslibarer undervejs, så medbring en flaske vand og noget tøj, du kan røre dig i og kom og støt op! Vi glæder os til at tilbringe en hyggelig eftermiddag sammen og få motioneret hjerterne.
Ingen tilmelding på forhånd – du skal blot møde op på dagen.