Savner du?
På søndag er det Alle Helgens Søndag. Det er tradition i kirken, at man under gudstjenesten nævner navnene på de, som er døde. På dem som vi savner og er taknemmelige over har været i vores liv.

Hvis du har én i tankerne, er du velkommen til at skrive navnet i kommentarfeltet. Så bliver navnet nævnt i gudstjenesten på søndag.

Der vil være plads til at mindes, tænde lys og glæde os over de menneskers betydning i vores liv. Så du er naturligvis også velkommen til gudstjeneste på søndag kl. 10.30.

Som altid er der god musik, Børnekirke for børnene, kaffe på kanden, plads til at være dig, tankevækkende tale, brød og vin, et varmt fællesskab, bøn…….

Thomas Risager taler og Preben Holmberg spiller. Indsamling til præsteuddannelse.