Velkommen til gudstjeneste, som denne søndag er planlagt af gruppen, som i efteråret var på kurset VEJEN i samarbejde med Helge Munk og Thomas Risager.

Gudstjenesten er tænkt som en Café-gudstjeneste, hvor vi undervejs får serveret kaffe/the og lidt kage. Der vi være masser af sang med bl.a. Benedikte Krauel, Maria Hollænder og Rikke Roland Hansen. Vi skal selvfølgelig også synge fællessalmer akkompagneret af kirkens pianist Preben Holmberg.

Kirkens præst Thomas Risager taler i serien “Hvad sagde han?” Denne søndag er der fokus på, hvordan Jesus udvælger sine disciple. Der er faktisk en enorm rummelighed tilstede i kredsen omkring ham. Hør mere på søndag.

Ved gudstjenesten er der et indslag for børn. Der er ikke børnekirke, men børnene er mere end velkomne til at være med i gudstjenesten.