Gudstjenesten på søndag handler om, hvordan vi forbereder os og skærper vores tro. Hør mere om det, når Thomas Risager taler.
Ved gudstjenesten er der medlemsoptagelse, nadver og masser af sang og musik med Preben Holmberg og kirkens sangerteam. Børnekirken er klar til at være kirke med børnene, og vi glæder os til at se dig på søndag kl. 10.30!

Kollekt til præsteuddannelse

Ved gudstjenesten samler vi en gave ind til præsteuddannelse i Metodistkirken. De indsamlede midler går bl.a. til Methodist E-academy, som er en internetbaseret uddannelse med fokus på metodismens historie, teologi og menighedslære. De studerende samles fra hele Europa og kurset giver derved kursisterne mulighed for at få indblik i europæisk metodisme og at danne netværk imellem menigheder.