Vi fejrer kirkens Årsfest, og du er inviteret!

Dagen begynder med gudstjeneste, hvor der også er børnekirke. Efterfølgende er menighedsrådet vært ved en lækker brunch, inden eftermiddagen byder på oplæg, samtale og valg til udvalg, råd og ansvarsopgaver – og samtidig er der lidt program for børnene. Vi slutter af med en god kop kaffe.

Årsfesten er for alle med tilknytning til kirken, der har lyst til at deltage – dagen er dermed ikke kun for medlemmer. Af hensyn til forplejning og borddækning, skal vi bede om tilmelding senest onsdag den 6. marts til Maria Aaskov.

Kirke i tiden
Året der gik, og tiden som er nu

Metodistkirken organiseres ved årligt at afholde en form for generalforsamling, hvilket kaldes en pastoratskonference – vi betegner det som en “årsfest” i Odense, da det er dagen, hvor det glæder os at kunne minde hinanden om året der gik og sammen se tiden som nu i perspektiv.

Forud for eftermiddagens dagsorden kan du med fordel bladre og læse i årsskriftet for 2018 (hent det her!)

Det rummer præsternes beretning og refleksion – som et nedslag i tiden. Der er ligeledes rapporter fra arbejdsgrene, og regnskaber som giver nyttigt indblik.Desuden er der en oversigt over valg og udnævnelser.

Kirkens distriktsforestander Jørgen Thaarup deltager hele dagen. Han hjælper os igennem eftermiddagens dagsorden, og har til opgave at opmuntre og vejlede os.

Tilmelding og praktiske oplysninger

Dagens program:

10.30 Gudstjeneste
11.30 Pause
11.45 Brunch
12.30 Dagsorden
15.00 Kaffe

Tilmelding senest den 6/3

Tak for din tilmelding til Maria Aaskov.
Send en mail
Tlf.: 28764292