Er det min skyld?

Det er Knæk Cancer uge. Mange mennesker, som rammes af cancer, ender med på et tidspunkt i forløbet at spørge sig selv om, hvad de dog har gjort for at fortjene dette?

Thomas Risager tager tråden op i talen på søndag, der kommer til at undersøge de problemer, som er forbundet med at påtage sig skyld for sygdom eller ulykker, som rammer. Gennem en blind mands oplevelser får vi måske nyt syn for, om det virkelig kan være vores egen skyld, når alt går skævt. Kan vi virkelig påtage os ansvaret for blive raske?

Sangerteamet er på plads, og for sidste gang skal vi nyde, at Preben Holmberg sidder ved kirkens klaver. Preben har nemlig fået ansættelse som organist i Korup Kirke. På søndag vil vi sige tak til Preben og sende ham videre i arbejdslivet med vores og ikke mindst Guds velsignelse.

Der er også noget for børnene og som altid en kop kaffe efter gudstjenesten. Du er velkommen!