“Nogle gange tager jeg mig selv i at føre forhandlinger med Gud. Hvis du nu hjælper mig med at få denne gudstjeneste til at blive god, så lover jeg at læse hele Johannesevangeliet! Nej vent, Markus – det er meget kortere …

Gudstjenesten handler om, at Gud er meget mere end en ressource, som vi har brug for, for at kunne lykkes. Selvfølgelig er det OK at bede Gud om hjælp, når vi synes noget er svært, men Gud kan mere end det. Vi kan nemt komme til at gøre Gud for lille.”

Vi har også den glæde, at vi skal fejre medlemsoptagelse, hvor Maria Hollænder ønsker at tilslutte sig Odense Metodistkirke. Der er også nadver, og der er Børnekirke for alle, der har lyst. Preben Holmberg og sangerteamet sørger for musikken.