GPS – find din vej (1 af 7)

På søndag starter en ny gudstjenesteserie. Det bliver syv søndage, hvor både de voksnes gudstjeneste og Børnekirken vil være med overskriften GPS – find din vej. Gudstjenesten på søndag tager udgangspunkt i historien om De Hellige Tre Konger, der lader sig lede af en stjerne. De går i tro, uden at vide hvor vejen fører hen. (Senere vil gudstjenesteserien komme omkring emner som “Beregner ny rute”, og “Dobbelt bødetakst ved vejarbejde” – særdeles relevant for Odenses trafikale situation i øjeblikket …)

Vær med fra starten på søndag kl. 10:30. Thomas Risager taler, og Preben Holmberg sætter musik til sammen med kirkens dygtige sangerteam. Der er Børnekirke på 3. sal for alle børn, der har lyst. Og selvfølgelig en kop kaffe eller te efter gudstjenesten.

Husk, at du altid kan høre prædikenen her, hvis du skulle gå glip af et afsnit i serien