Sammen synger vi lyset frem i et år, der har udviklet sig helt anderledes, end nogen havde forudset. Og vi forundres over alt det fantastiske, smukke og unikke, der stadig er omkring os.
Vil du være med? ♥
Livestreaming af gospelmeditation fra Metodistkirken i Odenses Facebookside søndag d. 6. september kl. 19.30 ELLER du kan være med som publikum i salen.
OBS! Der er et begrænset antal pladser i salen pga. restriktioner i forbindelse med Covid-19. Derfor er tilmelding nødvendig for dig, der gerne vil være med i salen. Send en mail til præst, Maria Bræstrup Aaskov, på maria.aaskov@metodistkirken.dk
Nyder du gospelmeditationen hjemmefra, kan du gøre lige præcis, som du ønsker. Deltager du som publikum i salen, opfordrer vi dig til at medbringe noget ligge på.
Maria Bræstrup Aaskov taler. Mette Risager sørger for musikken sammen med pianist, Adam, og 3 sangere fra Gospelkoret Emmaus. Vi synger om håb, om glæde, om savn, om bøn. Vi giver, hvad vi har og lægger det frem til dig.
Medvirkende:
Adam Møller Bjerrum