Gospelkoret Nardus byder nye sangere velkommen til forårssæsonen 2023 mandag d. 16. januar, og vi har også plads til dig! Her er ingen optagelsesprøve eller krav om nodekendskab.
**OBS! Denne første gang, er der check in for nye sangere mellem kl. 18.30 og 18.45, hvorefter der gives forskellig info. Derefter kommer de “gamle” sangere, og vi synger sammen alle sammen.
Nardus er et gospelkor med ca. 100 unikke individer, der deler et fantastisk, rummeligt fællesskab fyldt med kærlighed. Når Nardus synger, gynger hele salen, og det er fantastisk at være en del af.
Vi holder til i Odense Metodistkirke, men du må tænke og tro præcis, som du vil.
Vi øver hver mandag kl. 19:00 til 21.45. Koret deltager ved Gudstjenester og koncerter i Metodistkirken ca. 3 gange hvert halve år, og derudover til koncerter andre steder et par gange pr. sæson.
Koret dirigeres af Mette Risager og akkompagneres af Torben Lykke Olesen.
Antallet af ledige pladser i Nardus er ikke ubegrænset, så hvis du vil starte i koret, bedes du sende en mail til korets formand, Stina Lund: stina3lund@gmail.com – så bliver du skrevet på “venteliste”.
Du er velkommen til at møde op på dagen, selvom du ikke har sendt en mail, men hvis der ikke er ledige pladser nok til alle, går pladserne til dem, der har skrevet sig på ventelisten.
Vi glæder os til at møde dig ♥