Ikke mindre end 9748 TAK –

Sammen indsamlede vi 9748 kr. som kan hjælpe mere end 12 børn i skole i et år – stor tak for alle bidragene. Pengene sendes via kirkens missionarbejde, som har direkte kontakter i Congo.
Teksten er opdateret 04.01.23, MBA

Vi samler ind til verdens fattigste og sender børn i skole

Juleaften indsamling til missionsarbejde: Nu venter julen lige rundt om hjørnet, og i denne anledning vil vi igen opfordre alle til at støtte ”Verdens fattigste”.

I år vil Metodistkirken anbefale en indsamling til skolebørns projektet i DR Congo.
I de senere år har 70 børn fået støtte fra Metodistkirken i Danmark til skolegang. Det har gjort en enorm forskel for disse børn og deres familier, men behovet er stadigvæk stort. På grund af den stigende dollarkurs, er det blevet dyrere at støtte børnenes skolegang, og de fleste børnefamilier i den sydlige Congo har ikke råd til en formel uddannelse. Støtte fra Danmark udgør en værdifuld investering i disse menneskers liv og fremtid.

På forhånd tak for alle bidrag til julekollekten på vegne af verdens fattigste!
Der samles ind ved gudstjenesten juleaften d. 24. december kl. 11.00.