Metodistkirken i Odense har siden 2010 været kendt for knivskarp kommunikation, og for at være ‘med på beatet’. Det er vi stolte af. Og det er vigtigt, at vi stadig holder os opdaterede og aktuelle.

Derfor er Sophie Schwaner i slutningen af januar tiltrådt i en 60-timers projektansættelse for at gentænke og effektivisere vores kommunikation.

Sophie er uddannet i kommunikation og medievidenskab, og har de seneste år arbejdet med markedsføring i både ind- og udland. Hvis du synes, du har set hende før, er det nok fordi, hun i flere år indtil 2018 har slået sine folder som sanger i Emmaus.

Vi glæder os til at formidle vores kirkefællesskab og budskabet om Guds kærlighed på en endnu mere præcis og vedkommende måde.