Lørdag den 21. januar kl 10-15 byder vi velkommen til en dag, hvor vi gerne vil forkæle og inspirere dig, som på den ene eller anden måde giver en frivillig indsats til kirken.

Dagens undervisning er plukket fra konferencen Global leadership Summit, som vi hvert år sender en gruppe fra kirkens ledelse til. Målet med dagen er at dygtiggøre, inspirere og i det hele taget opmuntre os til fortsat at gøre en indsats – uden din indsats er der ingen Metodistkirke i Odense!

Emnet, vi har valgt at fokusere på i år, er “eksekvering” – Hvordan bevæger du dig frem mod visionen? Hvordan når du til de virkeligt vigtige mål, når hverdagens hvirvelvind af opgaver stjæler al din tid? Det er jo ikke, fordi du er hverken doven, uvillig eller uduelig. Du har bare travlt!

Chris McChesney, der er forfatter til bestselleren “The 4 Disciplines of Execution”, har nogle meget interessante tanker herom, som vi gerne vil del med dig.

Dagens program:

kl. 10. Kaffe og velkomst
kl. 10.15: Session 1: Den vigtigste ressource vi har: Mennesker
Kl. 11: Session 2: Eksekveringens 4 discipliner
Introduktion og video med Chris McChesney
Kl. 12.00: Frokost
Kl. 12.30: Eksekveringens 4 discipliner
Kl. 15.00: Afslutning og tak for i dag

Tilmelding til Thomas Risager odense@metodistkirken.dk

Dagen er gratis for dig. Kirken investerer gerne i dig!