Skal Nardus synge til dit arrangement?

Nardus er et stort levende gospelkor med over 100 sangere. Koret har med sin livgivende og smittende performance sunget sig til anerkendelse i det danske gospelmiljø. Nardus har sunget koncerter i fynske kirker, på gågaden i Odense og selvfølgelig på hjemmebane i Metodistkirken. Når Nardus synger, er der garanti for en optræden som gør indtryk, og sætter sig spor helt ind i det inderste på dem, der lytter. Det er naturligt for Nardus at bruge hele kroppen som instrument, når gospelmusikken blæses ud!

Korets repertoire er bredt inden for moderne gospel. Kunstnerne bag musikken er blandt andre Kirk Franklin, John P. Kee, Donald Lawrence, Kurt Carr og danske Hans Christian Jochimsen. Fælles for den musik, som disse personer skriver, er at den er udtryksfuld og spiller på alle tangenter.

Gospel skal opleves og ikke kun høres!

Skal Nardus synge til dit arrangement? Så kontakt gerne Mette Risager og hør mere!

Prisen for en koncert med Nardus ligger mellem 5000 og 10.000 kr. afhængig af arrangementets størrelse.