Årets fastemateriale –

Et litterært projekt, der nok bedst kan karakteriseres som en fastebog. Fastebogen handler om at få øje på Gud i en skabt verden, der befinder sig i en klima- og biodiversitetskrise, om forandring i det indre liv såvel som i den ydre natur, om at opleve en spirende tro, og om at et mirakel kan have form som en lille blomst.

Forfatter: Daniel Steinvig
Illustrator: Tine Gjessø

Bøgerne er GRATIS og tilgængelige i kirken – om onsdagen, når der er ÅBEN KIRKE 15.00 – 17.00!
Materialet bliver også tilgængeligt elektronisk og som podcast – find det på metodistkirken.dk

Fastens 40 dage begynder med askeonsdag den 17. februar. Man læser i hæftet mandag – lørdag og springer over søndag, for igen at læse mandag – lørdag. Men er du kommet sent igang,  eller lidt bag ud, kan det let indhentes. God fastetid!