Hvad former dig? Hvad former dit liv? I hvilket perspektiv ser du dit liv? Hvad fylder I dit liv?

Ved gudstjenesten på søndag tager Maria Bræstrup Aaskov fat på disse store spørgsmål, som af og til kun har spinkle svar. Vi tager Jesus med på råd, med hans bud på at leve fuldt ud i den tid som er.

Ved gudstjenesten indsamles der kollekt til præsteuddannelse i Metodistkirken. Det er naturligvis en investering i fremtiden at satse på lederuddannelse i kirken. For øjeblikket støtter kirken Maria Thaarup, som er godt på vej i sine præstestudier. Hun er deltidsansat som lokalpastor i Aarhus og samtidig udnævnt til spejder- og ungdomspræst i kirken på landsplan. Karen Brogaard og Elsebeth Bjerno blev ved Landsmødet godkendt som kandidater til tjenesten som diakoner. De er undervejs i deres teologiske og komplimenterende studier. Du kan støtte indsamlingen ved at indbetale din gave på Mobilepay 462293.

Anders Gustavsen-Sprotte og kirkens sangerteam er klar med musik og sang, og der er Børnekirke for alle børn, der har lyst.
Du er velkommen!