Emmaus synger ved julekoncerten 2014

Gospelkoret Emmaus synger ved julekoncerten 2014

Tirsdag aften var kirken fyldt med gæster og gospelkorene Emmaus og Nardus. Der var gang i kirkens julekoncert. I år ver der også besøg af pastor Finn Uth, som er leder af Metodistkirkens Sociale Arbejde i København. Her arbejder man på mange fronter med udsatte mennesker ud fra devisen, at alle mennesker er skabt i Guds billede, og derfor har værdi.

Det koster penge, mange penge, at drive bespisninger, café, boliger, sommerferier og meget andet.

Ved koncerten kom der kr. 12.000 ind i entré indtægter. Samtidigt har kirkens menighedsråd besluttet, at donere kr. 20.000 til arbejdet, da det er i tråd med vores vision, at tage socialt ansvar. Lederen af kirkens Sociale arbejde kunne derfor tage herfra med 32.000 kr. til udsatte mennesker.